مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:152023-01-12سياسي

طرح های آب و برق جلوه ای از یک اراده ملی است


طرح هایی که امروز در حوزه آب و برق در حال اجراست، جلوه ای از یک اراده ملی است که در برابر تحریم ها ایستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم رییسی، صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح خط انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران اظهار داشت: 16 طرحی که در صنعت آب و برق این استان رقم می خورد از کارهای ضرروری برای مردم استان یزد است به ویژه کار بزرگی که امروز با تلاش مدیران و مردم یزد و با همکاری همه بخش ها در حال انجام است.

وی عنوان کرد: شکوه این مراسم این است که در این سرمای هوا، کارگران، مهندسان و مدیران و مسئولان مشغول به کار هستند تا مشکل مردم حل شود، شکوه این مراسم این است که گره ای از زندگی مردم گشوده شود.

رییسی با بیان اینکه خط پدافندی آب یزد اتفاق ارزشمندی است که ظرف 5 ماه انجام شد، افزود: این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد به ویژه از وزیر نیرو که یک وزیر جهادی است زیرا استانهای کشور اکنون با مشکل آب مواجه هستند اما وزیر نیرو و مجموعه او به رغم مشکلات مالی بسیار، با تدبیر امور را پیش می برد.

رییس جمهور از استاندار یزد نیز قدردانی کرد و گفت: طرح مهم آب شرب، پشتیبانی آب شرب یزد که بیش از 30 کیلومتر به سرعت اجرا شد و هم دست اندرکاران استان، کارگران، مهندسان و کارمندان که در میدان پروژه را اجرایی کردند را صمیمانه قدردانی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آب و برق جلوه ای از یک اراده ملی است

طرح های آب و برق جلوه ای از یک اراده ملی است