مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 10:152023-01-12اجتماعي

پیش از رسیدن به بحران، راه های مقابله با آن را یاد بگیریم


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بحران های اصلی منطقه خراسان جنوبی زلزله، سیل و خشکسالی است که باید راه های پیشگیری و مقابله با آن را یاد بگیریم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بحران های اصلی منطقه خراسان جنوبی زلزله، سیل و خشکسالی است که باید راه های پیشگیری و مقابله با آن را یاد بگیریم.

محمدعلی آخوندی، چهارشنبه شب 21 دی در یک گفتگوی رسانه ای از اسکان حدود دو هزار نفر در سراسر استان به کمک هلال احمر، راهداری و جامعه موکب داران در پی شرایط جوی گفت و ادامه داد: جامعه موکب داران، سه شنبه شب 500 نفر را اسکان داده و با غذای گرم پذیرایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، مدیریت بحران را مدیریتی علمی و کاربردی خواند که با استفاده از علم و تجربه برای جلوگیری از بلایا و یا کاهش اثر بلایا انجام می شود.

به گفته آخوندی؛ بهداشت روانی در مدیریت بحران، از طریق بازتوانی بعد از بحران در حمایت روانی از افراد آسیب دیده از بحران صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی، استانی گسترده است که تمام بلایای طبیعی بزرگ را در آن شاهد هستیم و باید برای مقابله با این حوادث همیشه آماده باشیم، افزود: متأسفانه با وجود اینکه خیلی بر این موارد تأکید می شود اما برای مردم مهم نیست و بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش از رسیدن به بحران، راه های مقابله با آن را یاد بگیریم

پیش از رسیدن به بحران، راه های مقابله با آن را یاد بگیریم