مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 09:552023-01-12سياسي

تعیین بودجه وزارت میراث فرهنگی/برنامه ریزی برای حراج سفر


بازدید خبرنگاران میراث فرهنگی از محوطه های سد چمشیر،تعیین بودجه وزارت میراث فرهنگی و افزایش 40 درصدی و برنامه ریزی برای حراجی سفر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

- خبرگزاری مهر _گروه جامعه؛ در این هفته خبر رسید که معاونت گردشگری برنامه هایی برای حراجی سفر در ایام نوروز دارد به همین دلیل در این رابطه مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: برای نوروز 1402 و تعطیلات بهمن و اسفندماه 1401 برنامه ریزی کردیم تا مردم به سفرهای زودهنگام ترغیب شوند.

مصطفی فاطمی مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: دستورالعمل ستادهای اجرایی خدمات سفر همزمان با برگزاری پنجاه وسومین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به استان ها ابلاغ شد و شامل آغاز فعالیت ستادهای اجرایی برای نوروز 1402 بود.

وی افزود: باید هماهنگی های لازم بین سه دستگاه اجرایی (وزارت کشور، ستاد اقامه نماز و سازمان هواشناسی) انجام شود.

برنامه ریزی برای نوروز 1402 و برنامه ریزی برای تعطیلاتی که در بهمن و اسفند وجود دارد، با هدف تسریع در انجام سفرها انجام شده تا مردم به سفرهای زودهنگام ترغیب شوند.

فاطمی تصریح کرد: برای همه اقشار مردم برای نوروز 1402 برنامه ریزی می شود و بحث حراجی های سفر، تخفیف های ویژه که توسط دفاتر خدمات مسافرتی گذاشته می شود و همچنین سفرهای اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین بودجه وزارت میراث فرهنگی/برنامه ریزی برای حراج سفر

تعیین بودجه وزارت میراث فرهنگی/برنامه ریزی برای حراج سفر