مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 09:202023-01-12سياسي

حمایت های ویژه حوزه بانوان استانداری خراسان شمالی جهت اشتغال زنان


مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان شمالی به تشریح طرح های اشتغالزایی ویژه بانوان پرداخت و گفت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در اولویت است.

- زهرا معینی یکتا در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح طرح های اشتغالزایی ویژه بانوان در خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و حمایت از زنان کارافرین یکی از محورهای جدی فعالیت است که در این راستا تفاهم نامه ای بین استانداری و معاونت زنان نهاد ریاست جمهوری با هدف کمک به اشتغالزایی برای حداقل 40 نفر از زنان سرپرست خانوار مهارت دیده و جویای کار منعقد شده است.

وی افزود: این اقدام که بناست مطابق با زیست بوم منطقه انجام شود، 3 میلیارد تومان از محل های معاونت زنان و بنیاد برکت اعتبار دارد که بابت اجرای طرح شمسا هزینه خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان شمالی گفت: طبق این طرح اولویت با زنان سرپرست خانوار مهارت دیده و جویای کار و زنان کارآفرین استان است که حداکثر یک میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد 4 درصد در سال و بازپرداخت 60 ماهه اعطا می شود.

معینی یکتا از انعقاد تفاهم نامه با برخی بانک ها نیز خبر داد و بیان داشت: بر این اساس نیز به 50 نفر تا سقف 100 میلیون تومان وام صفر درصد 5 ساله پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های ویژه حوزه بانوان استانداری خراسان شمالی جهت اشتغال زنان

حمایت های ویژه حوزه بانوان استانداری خراسان شمالی جهت اشتغال زنان