مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 09:102023-01-12سياسي

وحدت و انسجام بخش های شهرستان سربیشه موجب پیشرفت است


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود وحدت رویه و انسجام در شهرستان سربیشه، گفت: با حضور فرماندار وحدت و انسجام کاملا مشهود است و این اتحاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در دیدار امام جمعه، فرماندار و متولیان روز شهرستان سربیشه اظهار داشت: با حضور فرماندار وحدت و انسجام کاملا مشهود است و این اتحاد، پیروزی و موفقیت را در تمامی بخش ها به دنبال دارد.

وی با اشاره به اقدامات زیربنایی خوبی که در راستای توسعه خراسان جنوبی در حال پیگیری است، افزود: موضوع کوله بری برای مرزنشینان استان به جد از سطوح ملی در حال پیگیری است و اقدامات خوبی در حال رقم زدن می باشد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در خصوص پرداخت عواید سود حاصل از سوخت مرزنشینان هم پیگیری خوبی انجام شده و با دستور رییس جمهور قرار است که یک مرتبه به مرزنشینان خراسان جنوبی پرداخت شود اما ما به جد پیگیر استمرار آن هستیم.

قناعت با بیان اینکه تعطیلی بازارچه های مرزی به دلیل  نبود همراهی کشور افغانستان است، یادآور شد: در این خصوص نشست های مختلفی با مسئولان کشور همسایه برگزار شده که تاکنون به نتیجه ای نرسیده اما همچنان پیگیری های ما در خصوص بازگشایی بازارچه های استان ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و انسجام بخش های شهرستان سربیشه موجب پیشرفت است

وحدت و انسجام بخش های شهرستان سربیشه موجب پیشرفت است