مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 09:102023-01-12سياسي

جذب نیرو به نام چاروسا به کام دیگران!


نیروهای استخدامی بخش چاروسا از شهر دیگری سر در آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، در سال گذشته طرح استخدامی بومی گزینی در ادارات و نهادهای مختلف توسط مجلس شورای اسلامی مصوب و به سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد.

در سال 1400 آزمون استخدامی جهت وزارت کشور به خصوص استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های سراسر کشور برگزار که مهمترین بند این آزمون موضوع بومی گزینی بود.

در این آزمون بسیاری از داوطلبان با دریافت برگه بومی در شهرستان های مختلف در این آزمون شرکت و بعضی برای بخشداری ها مناطق محروم هم ثابت نام کردند که در این آزمون سه نفر در هر رشته جهت مصاحبه فرستاده شدند  اما یکی از این بخشداری ها، بخشداری چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه بوده که تمامی بخشداران در سالهای گذشته موضوع نبود نیرو در این بخشداری را مهمترین مشکل پیش پای خود ذکر می کردند.

با اعلام این آزمون خیال مسئولان و مردم برای اضافه شدن نیرو در این بخشداری راحت شد که دو نفر جذب و شروع به کار کرده و خدمت به مردم تسهیل می شود.

اما تنها یک هفته بعد از حضور، یکی از آنها با رایزنی و کمترین زمان ممکن به فرمانداری دهدشت انتقال و نیروی دوم هم طولی نکشید که سر از فرمانداری در آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیرو به نام چاروسا به کام دیگران!

جذب نیرو به نام چاروسا به کام دیگران!