مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 09:002023-01-12اقتصادي

8 نانوایی در شهرستان اهر به دلیل تخلفات صنفی پلمب شد


فرماندار اهر با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با تخلفات صنفی نانوایی ها گفت: 8 نانوایی در شهرستان اهر به دلیل تخلفات صنفی پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل غنی زاده صبح پنج شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان اهر از پلمب 8 واحد نانوایی به دلیل تخلفات صنفی و عرضه خارج از شبکه آرد یارانه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: نظارت بر نانوایی های اهر تشدید می شود، بازرسان کارگروه آرد و نان بدون اغماض با نانوایی هایی که کم فروشی کرده یا سهمیه آرد مردم به خاطر سود بیشتر در بازار آزاد بفروشند برخورد کرده و پلمپ کنند.

این آخرین هشدار به نانوایی های متخلف است.

وی ادامه داد: وزن چانه نان در نانوایی های اهر بایستی لواش 120 گرم، سنگک 400 گرم و بربری 500 گرم باشد، به هیچ عنوان از تضییع حق و حقوق مردم علی الخصوص در موضوع آرد و نان به سادگی عبور نمی کنیم بلکه سخت ترین برخوردها را با متخلفان خواهیم داشت.

دولت به ازای فروش نان، 15 درصد مجموع فروش روزانه یارانه به نانوایی ها پرداخت می کند.

غنی زاده بابیان این که بازرسان کارگروه آرد و نان در صورت سهل انگاری در نظارت بر نانوایی ها و گزارش تخلفات، به عنوان ترک فعل به دستگاه قضایی معرفی می شوند، تصریح کرد: کاهش وزن چانه نانوایی برای ما محرز شده و از طرفی سهمیه آرد نیز هم خوانی ندارد، اما با کمال تأسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نانوایی در شهرستان اهر به دلیل تخلفات صنفی پلمب شد

8 نانوایی در شهرستان اهر به دلیل تخلفات صنفی پلمب شد