مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 08:552023-01-12بين الملل

کشف دومین بسته از اسناد طبقه بندی شده در دفتر سابق بایدن


پس از آنکه اسناد طبقه بندی شده ای از دوران مربوط به معاونت جو بایدن در ریاست جمهوری آمریکا، در اندیشکده ای واقع در واشنگتن یافت شد، تلویزیون ان بی سی به نقل از منابعی آگاه از کشف اسناد طبقه بندی شده دیگری در دفتر سابق این رییس جمهوری آمریکا خبر داد.

- پس از آنکه اسناد طبقه بندی شده ای از دوران مربوط به معاونت جو بایدن در ریاست جمهوری آمریکا، در اندیشکده ای واقع در واشنگتن یافت شد، تلویزیون ان بی سی به نقل از منابعی آگاه از کشف اسناد طبقه بندی شده دیگری در دفتر سابق این رییس جمهوری آمریکا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر تعداد این اسناد طبقه بندی شده، درجه محرمانه بودن آن ها، مکان دقیق و یا زمان کشف این اسناد در دست نیست.

دولت آمریکا هم هنوز بیانیه ای را بابت کشف دومین بسته از اسناد طبقه بندی شده در یکی از دفاتر سابق جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا ایراد نکرده است.

سی بی اس نیوز پیشتر گزارش داد که .

پس از کشف اولین دور از این اسناد طبقه بندی شده، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا با اشاره به کشف این اسناد از جانب جو بایدن، در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: اف بی آی چه موقع به خانه های جو بایدن یا شاید کاخ سفید حمله خواهد کرد؟ این اسناد قطعا غیرطبقه بندی شده نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دومین بسته از اسناد طبقه بندی شده در دفتر سابق بایدن

کشف دومین بسته از اسناد طبقه بندی شده در دفتر سابق بایدن