مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 08:502023-01-12سياسي

امام جمعه قزوین: «بانوان» از ارکان موثر و نقش آفرین در جامعه اسلامی هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با بیان اینکه زن جایگاه والایی در دین اسلام دارد، گفت: بانوان رسالت سنگین مادری، رسالت تربیت فرزند و نیروسازی برای جامعه را بر عهده دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از مجموعه بانوان شهرداری قزوین که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن برگزار شد، با بیان اینکه زن جایگاه والایی در دین اسلام دارد، اظهار کرد: بانوان رسالت سنگین مادری، رسالت تربیت فرزند و نیروسازی برای جامعه را بر عهده دارند، هر دانشمند و انسان فاخر، هر رهبر و معلمی اعم از زن یا مرد، محصول این کانون انسان پرور است.

وی با بیان حدیثی به اهمیت جایگاه مادر در اسلام اشاره کرد و ادامه داد: مردی خدمت پـیامبر صلی الله علیه و آله آمد و گـفت ای رسول خدا به چه کسی نیکی کنم؟ فرمود به مـادرت، عـرض کرد، بعـد از او بـه چه کسی؟ فـرمود به مادرت، گفت سپس به چه کسی؟ فرمود به مادرت سـؤال کرد سپس به چه کسی؟ فـرمود به پـدرت و این حدیث به خوبی اهمیت جایگاه مادر بودن را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: دلیل این حجم از اهمیت برای مادر این است که زن و مادر کانون محبت خانواده است، خودش هم بسیار عاطفی است، شاید آن اندازه محبتی که باید برای مادر اعمال شود، یک چندم این محبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: «بانوان» از ارکان موثر و نقش آفرین در جامعه اسلامی هستند

امام جمعه قزوین: «بانوان» از ارکان موثر و نقش آفرین در جامعه اسلامی هستند