مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 دی 1401 ساعت 07:552023-01-12فرهنگي

یزد به عنوان الگوی فعالیت های فرهنگی قرآنی، مذهبی و مسجدی باشد


معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت های استان یزد گفت: یزد به عنوان الگوی فعالیت های فرهنگی قرآنی، مذهبی و مسجدی باشد.

- ایسنا/یزد معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت های استان یزد گفت: یزد به عنوان الگوی فعالیت های فرهنگی قرآنی، مذهبی و مسجدی باشد.

علیرضا معاف در دیدار با مدیران موسسات قرآنی استان یزد گفت: یزد یکی از پرظرفیت ترین، با استعدادترین استان های کشور د راستای فعالیت های فرهنگی، مذهبی، مسجدی و قرآنی است و از لحاظ منابع انسانی، قرآنی، تمدنی و پیشینه مذهبی غنی است.

وی افزود: تنها وزارتخانه دولت که پسوند اسلامی دارد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با توجه به حوزه های ماموریتی خود از نماز تا آواز را در بر دارد که باید برای انها برنامه ریزی کرد و این پسوند برای ما وظایف متعددی را تعریف کرده که بایستی به آن توجه داشته باشیم.

معاف بیان کرد: برخی دولت های عامدانه و برخی نیز سهوی این پسوند را تزیینی می نامند و برخی از دولت ها مانند دولت آیت الله رییسی آن را تزیینی و تشریفاتی نمی دانند و پسوند اسلامی را حقیقی، عینی و انضمامی می دانند که باید محقق شود.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در این راستا امر قرآن و کار قرآنی و مسجدی و همچنین عترت و اهل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد به عنوان الگوی فعالیت های فرهنگی قرآنی، مذهبی و مسجدی باشد

یزد به عنوان الگوی فعالیت های فرهنگی قرآنی، مذهبی و مسجدی باشد