مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 23:152023-01-11سياسي

مسئولان برای سرمایه گذاران مانع ایجاد نکنند


هیچ مسئولی حق ندارد برای سرمایه گذاران مانعی ایجاد کند و امور مربوطه به ویژه صدور مجوزها باید در سریع ترین زمان ممکن پیگیری و انجام شود.

- به گزارش، محمد کرمی عصر چهارشنبه در سفری به تفتان، در نشست شورای اداری این شهرستان، با تاکید بر اینکه علاوه بر گزارش، باید نتیجه عملکرد مدیران به صورت میدانی و قابل رؤیت باشد، گفت: باید نتایج عملکرد به صورت واقعی برای عموم به طور شفاف بیان شود که این امر در اعتمادسازی و امیدآفرینی بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: هیچ مسئولی حق ندارد برای سرمایه گذاران مانعی ایجاد کند و امور مربوطه به ویژه صدور مجوزها باید در سریع ترین زمان ممکن پیگیری و انجام شود.

وی با اشاره به شرایط اقلیمی تفتان افزود: تولید محصولات گلخانه ای و باغداری با استفاده از روش های نوین کشاورزی در این شهرستان به سرعت می تواند پیشرفت کند چرا که از نظر آب و هوایی شرایط مطلوب و مناسبی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به مسئولان تصریح کرد: در انجام امور از مشارکت و توان مردم استفاده کنید چرا که مردمان توانمندی داریم و هرگاه مردم پای کار آمدند، موفقیت های خوبی حاصل شده است.

وی ادامه داد: علما و معتمدین کمک کنند تا تعاونی های محلی شکل بگیرد زیرا زمانی که این تعاونی ها کنار هم بیایند تحولی شگرف ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای سرمایه گذاران مانع ایجاد نکنند

مسئولان برای سرمایه گذاران مانع ایجاد نکنند