مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 23:102023-01-11سياسي

کتایون ریاحی به دادگاه رفت/ توضیح کمیته حقوقی و قضایی خانه سینما


بنا به اظهار سرکار خانم کتایون ریاحی، جلسه رسیدگی با حضور دوربین فیلمبرداری بوده که پس از قرائت اتهامات، ایشان دچار افت شدید فشار خون شده و توسط اورژانس سریعا به مرکز درمانی منتقل شده اند، - و جلسه رسیدگی با حضور وکلای ایشان ادامه یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ شبکه شرق نوشت: در پی مطالب مطرح شده درباره دادگاه خانم کتایون ریاحی از هنرمندان سینما و مطلب مطرح شده درباره غیاب نماینده خانه سینما، توضیحاتی درباره جزییات این اتفاق از سوی کمیته حمایت حقوقی و قضایی خانه سینما ارایه شد.

متن کمیته بدین شرح است: مطلع شدیم که امروز 21 دی ماه جلسه رسیدگی به اتهامات انتسابی به سرکار خانم کتایون ریاحی بوده است؛ اگرچه این کمیته رسما از تاریخ جلسه مطلع نبوده است ولی لازم به توضیح است خانه سینما مدت ها پیش از مقامات قضایی درخواست حضور یک نماینده در جلسات محاکمه اعضا خود را داشته که هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است.

بنا به اظهار سرکار خانم کتایون ریاحی، جلسه رسیدگی با حضور دوربین فیلمبرداری بوده که پس از قرائت اتهامات، ایشان دچار افت شدید فشار خون شده و توسط اورژانس سریعا به مرکز درمانی منتقل شده اند، و جلسه رسیدگی با حضور وکلای ایشان ادامه یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتایون ریاحی به دادگاه رفت/ توضیح کمیته حقوقی و قضایی خانه سینما

کتایون ریاحی به دادگاه رفت/ توضیح کمیته حقوقی و قضایی خانه سینما