مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 22:202023-01-11سياسي

واکنش کنعانی به رفتار و اقدام دور از انتظار دادگاه تجدیدنظر سوئد درباره حمید نوری


واکنش کنعانی به رفتار و اقدام دور از انتظار دادگاه تجدیدنظر سوئد درباره حمید نوری - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) 21 دی ماه نسبت به رفتار و اقدام دور از انتظار و تعجب برانگیز امروز دادگاه تجدیدنظر سوئد درباره حمید نوری شهروند ایرانی زندانی در این کشور، عمیقا ابراز تأسف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجید نوری فرزند حمید نوری در توییتی در این باره نوشت: دادگاه فرمایشی تجدیدنظر سوئد امروز فاجعه به بار آورد.

اعتراض ⁧‫حمید نوری به 38 ماه حبس در سلول انفرادی و عدم دسترسی به پزشک وقطع تماس با خانواده، باعث شد قاضی او را از دادگاه بیرون کند.

 قاضی دادگاه بدوی، 8 ماه قبل اعلام کرد آقای نوری هیچ محدودیتی نباید داشته باشد.

کنعانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از حقوق شهروندان خود در اقصی نقاط جهان کوتاهی نخواهد کرد، افزود: یک بار دیگر مسؤولیت های دولت سوئد در ضرورت رعایت حقوق انسانی، قانونی و کنسولی این شهروند ایرانی را یادآوری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ناصر کنعانی روز دوسنبه 19 دی ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در سوئد گفته بود: موضوع آقای نوری جزو موضوعات مورد پیگیری جدی ایران است و در سطوح مختلف و روش های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کنعانی به رفتار و اقدام دور از انتظار دادگاه تجدیدنظر سوئد درباره حمید نوری

واکنش کنعانی به رفتار و اقدام دور از انتظار دادگاه تجدیدنظر سوئد درباره حمید نوری