مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 22:052023-01-11ورزشي

ملوان بندرانزلی حذف شد


تیم فوتبال ملوان در ادامه مسابقات جام حذفی کشور مقابل نفت مسجدسلیمان باخت و از گردونه این رقابت ها حذف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، تیمهای فوتبال ملوان و نفت مسجدسلیمان عصر امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان دیدار، نفت مسجدسلیمان با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد تا علاوه بر حذف ملوان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

  این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت اما در وقت های اضافه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هر نیمه یک گل به ثمر رساند تا در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به سود نفت مسجدسلیمان خاتمه یابد.

  در نیمه اول این بازی ابتدا تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه هفتم توسط پیمان میری به گل اول خود دست یافت اما در نیمه دوم ملوانان که حملات متعددی را انجام دادند سرانجام در دقیقه 77 توسط سهیل فداکار به گل مساوی رسیدند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

  در نیمه نخست وقت اضافه، تیم نفت مسجدسلیمان به گل برتری دست یافت و حسین شنانی بازیکن این تیم در دقیقه 102 از روی یک ضربه ایستگاهای دروازه ملوان را باز کرد و در نیمه دوم وقت اضافه سیدآریا برزگر در دقیقه 119 برای سومین بار دروازه ملوانان را باز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوان بندرانزلی حذف شد

ملوان بندرانزلی حذف شد