مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 21:552023-01-11سياسي

پرداخت حدود 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج های مازندرانی


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به نقش بانک ها در تسهیل شرایط ازدواج جوانان از پرداخت 28هزارو 342 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به جوانان مازندرانی در 9 ماه گذشته امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران، اظهار کرد: موضوع جوانان و ازدواج در اولویت برنامه های  دولت سیزدهم قرار دارد.

  وی با بحرانی خواندن وضعیت جمعیت در مازندران لزوم تمرکز بر جوانی جمعیت و ترویج ازدواج آسان را ضروری دانست و افزود: برای آسیب شناسی و ساماندهی امور جوانان 25 دستگاه اجرایی باید پای کار بیایند.

    معاون استاندار مازندران در این زمینه خاطرنشان کرد: امکانات و ظرفیت های رفاهی دستگاه ها باید به صورت رایگان در امر ازدواج جوانان استفاده شود.

سلگی با اشاره به نقش بانک ها در تسهیل شرایط ازدواج جوانان از پرداخت 28هزارو 342 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به جوانان مازندرانی در 9 ماه گذشته امسال خبر داد و افزود: با توجه به بحرانی بودن رشد جمعیت در مازندران سهم و نقش بانک های عامل در پرداخت وام ازدواج باید افزایش یابد.

  وی با اظهار اینکه اگر برای جوانان برنامه نداشته باشیم دشمن از آن سواستفاده می کند و به این سمت می رود، یادآورشد: ساماندهی ازدواج جوانان در اولویت برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حدود 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج های مازندرانی

پرداخت حدود 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به زوج های مازندرانی