مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 21:152023-01-11اقتصادي

71 واحد صنعتی راکد استان سمنان به تولید بازگشتند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: با تلاش های انجام شده در یک سال اخیر 71 واحد راکد در استان به تولید بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا صادقی شامگاه چهارشنبه در مراسم معارفه رییس جدید سازمان صمت استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان از بازگشت 71 واحد راکد اقتصادی به چرخه تولید، خبر داد و تاکید کرد: با احیای این واحدها یکهزار و 700 شغل در زمینه های مختلف ایجاد شد.

وی با بیان اینکه استان سمنان سال گذشته رتبه یک پرداخت تسهیلات رونق تولید را داشته و امسال نیز یک پنجم تسهیلات رونق تولید را پرداخت کرده است، گفت: این در حالی است که این استان کمتر از یک درصد جمعیت کشور را دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به رشد چند برابری فرآوری در حوزه معادن و در دستورکار بودن مسائل حوزه معادن در استان و کشور بیان کرد: مدیریت ارز چهار هزار و 200 در بازار و توزیع عادلانه یارانه ها در استان سمنان با کمترین حاشیه اتفاق افتاد که مرهون برخورد بالغ و متمرکز بخش خصوصی و دستگاه های متولی در استان بود.

صادقی با اشاره به وجود 10 واحد فرآوری در استان سمنان، گفت: در این استان 500 معدن وجود دارد که تعداد واحدهای فراوری نسبت به تعداد معادن، مقدار مناسبی نیست و باید حداقل به 70 تا 80 واحد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 واحد صنعتی راکد استان سمنان به تولید بازگشتند

71 واحد صنعتی راکد استان سمنان به تولید بازگشتند