مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 20:402023-01-11سياسي

حرکت در مسیر تاریخی توسعه سواحل مکران با همکاری وزارت اقتصاد


دبیر اجرایی ستاد توسعه سواحل مکران اظهار داشت که به لطف همکاری مناسب وزارت اقتصاد، حرکت تاریخی توسعه سواحل مکران در مسیر مناسب قرار گرفته است.

- دبیر اجرایی ستاد توسعه سواحل مکران اظهار داشت که به لطف همکاری مناسب وزارت اقتصاد، حرکت تاریخی توسعه سواحل مکران در مسیر مناسب قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل ازشادا، سردار حسین دهقان با بیان اینکه مقام معظم رهبری مطالبه جدی درخصوص توسعه این منطقه دارند و همواره از رییس جمهور در این ارتباط سؤال می کنند، اظهار داشت: متأسفانه تاکنون ما یک غفلت تاریخی غیر قابل جبران در بحث به فعلیت رساندن ظرفیت های این منطقه مرتکب شده ایم آن هم در حالی که دولت و شخص رییس جمهور نیز عزم جدی برای این امر دارند.

دهقان که در آیین امضای تفاهمنامه ارتقای همکاری وزارت اقتصاد و شورای توسعه سواحل مکران در محل این وزارتخانه سخن می گفت، شکل گیری یک عزم واحد و جدی نزد دستگاه های اجرایی کشور برای توسعه این منطقه را الزامی جدی در این ارتباط خواند و تصریح کرد: البته بدیهی است، برای انجام این وظیفه، اگر بخواهیم پشت جریان روتین اداری کشور، منتظر بمانیم، هیچ اتفاقی در این مناطق رخ نخواهد داد و پشت درهای اداری، زمین گیر خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در مسیر تاریخی توسعه سواحل مکران با همکاری وزارت اقتصاد

حرکت در مسیر تاریخی توسعه سواحل مکران با همکاری وزارت اقتصاد