مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 20:402023-01-11سياسي

مسیر پیشین دولت ها در مناطق مرزی و سواحل جنوبی کشور باید متوقف شود


وزیر امور اقتصادی و دارایی در آیین امضای تفاهم نامه ارتقای همکاری وزارت اقتصاد و ستاد توسعه سواحل مکران تأکید کرد: سیاست ها و مسیر پیشین دولت ها در خصوص مناطق مرزی و سواحل جنوبی کشور باید متوقف شود.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی در آیین امضای تفاهم نامه ارتقای همکاری وزارت اقتصاد و "ستاد توسعه سواحل مکران" تأکید کرد: سیاست ها و مسیر پیشین دولت ها در خصوص مناطق مرزی و سواحل جنوبی کشور باید متوقف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شادا، دکتر سیداحسان خاندوزی در این مراسم که با حضور سردار حسین دهقان دبیر اجرایی ستاد توسعه سواحل مکران در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، اظهار داشت: آنچه از منظر ما در حوزه اقتصادی، برای توسعه منطقه ایِ عدالت محور و توازن سرزمینی حایز اهمیت است، این است که تقریبا تمام مسیرهایی که کشور از اوایل دهه 70 شمسی تا کنون پشت سر گذاشته، مسیرهایی بوده که شکاف توسعه ای را تشدید کرده و موجب ناترازی، بی قوارگی و عدم توازن میان بخش های مختلف اقتصادی، جمعیتی، جغرافیایی و سرزمینی کشور شده است.

وی افزود: سرانجامِ این توسعه بی قواره، این شده است که تمام انگیزه ها، نیرو های مؤثر و فرصت ها در اقتصاد کشور که می توانستند در راستای استفاده از ظرفیت های حوزه مرزنشینی و اقتصاد دریا، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر پیشین دولت ها در مناطق مرزی و سواحل جنوبی کشور باید متوقف شود

مسیر پیشین دولت ها در مناطق مرزی و سواحل جنوبی کشور باید متوقف شود