مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 20:352023-01-11اقتصادي

سرمایه گذاری مشترک ایران و عراق در شهرک های صنعتی


رییس کل سازمان سرمایه گذاری خارجی کشورمان در راستای ایجاد مسیر توسعه و همکاری های دوجانبه و تشکیل هرچه بهتر کمیسیون مشترک ایران و عراق در صدر هیاتی تخصصی به بغداد سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شادا، علی فکری معاون وزیر اقتصاد و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران که به عراق سفر کرده است، به عنوان دبیر طرف ایرانی کمیسیون مشترک ایران و عراق برای هماهنگی در سرمایه گذاری مشترک در شهرک های صنعتی ویژه و الزامات آن با طرف های عراقی دیدار و گفتگو کرد.

تقویت همکاری های متقابل و سرمایه گذاری های مشترک در شهرک های صنعتی ویژه دبیر طرف ایرانی کمیسیون مشترک ایران و عراق به منظور هماهنگی جهت برگزاری پنجمین جلسه کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق در دیدار با وزیر بازرگانی کشور عراق بعنوان رییس طرف عراقی کمیسیون مشترک دو کشور بر تقویت همکاری های متقابل و سرمایه گذاری های مشترک در شهرک های صنعتی ویژه و الزامات آن در گفتگو با طرف عراقی تاکید کرد.

در ادامه نیز اثیر داود سلمان الغریری، وزیر تجارت کشور عراق نیز آمادگی این کشور به منظور تشکیل زودهنگام کمیسیون مشترک و تدوین و تکمیل صورتجلسه تفاهم مشترک در زمینه اقتصادی و تجاری با کشورمان را اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری مشترک ایران و عراق در شهرک های صنعتی

سرمایه گذاری مشترک ایران و عراق در شهرک های صنعتی