مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 20:302023-01-11اقتصادي

انعقاد 11 قرارداد جهت توسعه ناحیه صنعتی شهرستان هلیلان


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت: با توجه به پتانسیل بالای این شهرستان 11 قرارداد در ناحیه صنعتی هلیلان با 12 هکتار وسعت منعقد شده که در رابطه زمین صنعتی به صورت 100 درصد در اختیار سرمایه گذار قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از ایلام، موسی حاتمی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام چهارشنبه حین بازدید از ناحیه صنعتی شهرستان هلیلان گفت: موقعیت جغرافیایی  شهرستان  هلیلان در نقطه تلاقی سه استان ایلام، کرمانشاه و لرستان و همچنین عبور جاده ترانزیتی و متصل کننده جنوب به غرب و مرکز و بالعکس از مواردی است که این شهرستان را متمایز ساخته است .

وی با اشاره به این که  تمام نواحی و شهرک های صنعتی استان ایلام جهت جذب صنعتگران و سرمایه گذاران پتانسیل لازم را دارند افزود: امکانات زیربنایی لازم شامل آب، برق، گاز، مخابرات در این مراکز فراهم شده  و این نواحی آمادگی هرگونه تعامل و همراهی جهت رشد اقتصادی را دارا هستند.

مدیر عامل شهرک های صنعتی استان ایلام با بیان این که یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان  استفاده  درست و به جا  از نوآوری ها و خلاقیت های تولیدکنندگان و صنعتگران  است بیان کرد: در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایلام  شرایط مناسبی جهت  حضور سرمایه گذاران در عرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 11 قرارداد جهت توسعه ناحیه صنعتی شهرستان هلیلان

انعقاد 11 قرارداد جهت توسعه ناحیه صنعتی شهرستان هلیلان