مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 19:352023-01-11اجتماعي

امکانات شهرداری شهرکرد کم است/ اعتبار جذب کنید


شهرکرد_رییس کمیسیون شهرسازی، حمل ونقل و ترافیک اسلامی شهرکرد گفت: امکانات و تجهیزات مدیریت شهری شهرکرد برای ترسالی و بارندگی هایی شدید بسیار ناچیز است و پاسخگوی شرایط بحرانی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا بیاتی ظهر چهارشنبه در دیدار با علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهران مرادی مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری و خسرو کیانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری، گفت: انتظار داریم دستگاه های اجرایی در ایامی که شاهد نزول نعمات الهی هستیم با امکاناتی که دارند به کمک شهرداری بیایند تا اقدامات لازم انجام شود و شهروندان اذیت نشوند.

رییس کمیسیون شهرسازی، حمل ونقل و ترافیک اسلامی شهرکرد افزود: از مدیریت بحران انتظار داریم اطلاعیه های خود را به موقع و دقیق اعلام کنند زیرا با توجه به کمبود تجهیزات شهرداری برای پاکسازی معابر برفی صدور این اطلاعیه ها و تعطیلی یا تأخیر در آغاز فعالیت ادارات و مدارس نقش بزرگی در کاهش مشکلات شهری دارد.

وی تصریح کرد: امکانات و تجهیزات مدیریت شهری شهرکرد برای ترسالی و بارندگی هایی شدید بسیار ناچیز است و پاسخگوی شرایط بحرانی نیست، لذا می طلبد متولیان اعتباراتی را برای تجهیز شهرداری ها در استان از وزارت کشور دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات شهرداری شهرکرد کم است/ اعتبار جذب کنید

امکانات شهرداری شهرکرد کم است/ اعتبار جذب کنید