مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 19:202023-01-11سياسي

148 مادر باردار امسال در مناطق محروم دزفول از مرگ نجات یافتند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه امسال 148 مادر باردار در مناطق محروم دزفول از مرگ نجات یافتند، گفت: شاخص مرگ مادران باردار از 10 مرگ در سال به 2 مرگ رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدیه توکلی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد، اظهار کرد: معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول نگاه ویژه ای در این حوزه به مناطق محروم و حاشیه شهر دارد چرا که حاشیه نشین ها آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند.

وی افزود: در این راستا امسال داروخانه درمانگاه منطقه حاشیه ای پیام نور افتتاح و تیم پزشکی این درمانگاه تکمیل شد، ضمن اینکه بزودی آزمایشگاه این منطقه نیز افتتاح خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به افتتاح مرکز جامع سلامت بخش چغامیش دزفول تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی روستای خیبر با 4 پزشک و 18 نیرو علاوه بر چارت سازمانی نیز افتتاح شد.

این مرکز مجهز در حال حاضر با دو آمبولانس در حال ارائه خدمات است.

توکلی با بیان اینکه مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی بخش شهیون در 10 روز گذشته افتتاح شد، اضافه کرد: به این مرکز علاوه بر چارت سازمانی نیز 3 پزشک و 9 نیرو تزریق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

148 مادر باردار امسال در مناطق محروم دزفول از مرگ نجات یافتند

148 مادر باردار امسال در مناطق محروم دزفول از مرگ نجات یافتند