مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 19:002023-01-11اجتماعي

افتتاح 2 شهردخت نوآوری و کلنگ زنی 2 بوستان بانوان در شنبه امید و افتخار


مشاور امور بانوان شهرداری تهران از افتتاح 2 مجموعه شهردخت در مناطق 2 و 20 پایتخت و آغاز ساخت دو بوستان بانوان در مناطق 13 و 21 تهران، طی بیست و یکمین شنبه امید و افتخار خبر داد.

- مشاور امور بانوان شهرداری تهران از افتتاح 2 مجموعه شهردخت در مناطق 2 و 20 پایتخت و آغاز ساخت دو بوستان بانوان در مناطق 13 و 21 تهران، طی بیست و یکمین شنبه امید و افتخار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم اردبیلی دراین باره گفت: در بیست و یکمین شنبه امید و افتخار که بیست و چهارم دیماه 1401 برگزار می شود با توجه به ولادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س)، 2 مجموعه شهردخت در مناطق 2 و 20 با رویکرد خلاقیت و نوآوری با حضور شهردار تهران به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تا قبل از این در شهر تهران یک شهردخت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی وجود داشت که در منطقه یک واقع شده بود و عمده فعالیت های این مجموعه در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، کافی شاپ و کتابخانه بود.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ادامه داد: در مجموعه های شهردخت نوآوری؛ کارگاه های ایده پردازی و خلاقیت و مدیریت کسب و کار در زمینه نوآوری به دختران آموزش داده می شود.

وی بیان کرد: در منطقه 2 سن پذیرش دختران از رده سنی کودک تا 19 سال در نظر گرفته شده است اما در منطقه 20 تمامی آموزش ها در حوزه نوآوری و خلاقیت در رده سنی نوجوان و جوان برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 شهردخت نوآوری و کلنگ زنی 2 بوستان بانوان در شنبه امید و افتخار

افتتاح 2 شهردخت نوآوری و کلنگ زنی 2 بوستان بانوان در شنبه امید و افتخار