مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 18:452023-01-11اقتصادي

1700 کارگر بیکارشده به کارخانه های سمنان بازگشتند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به بازگشت 71 واحد راکد اقتصادی در استان سمنان به چرخه تولید گفت: با احیای این واحدها، یک هزار و 700 شغل در زمینه های مختلف ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان امروز در آیین معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان سال گذشته رتبه یک پرداخت تسهیلات رونق تولید را داشته و امسال نیز یک پنجم تسهیلات رونق تولید را پرداخت کرده، گفت: این در حالی است که این استان کمتر از یک درصد جمعیت کشور را دارد.

صادقی با اشاره به بازگشت 71 واحد راکد اقتصادی در استان سمنان به چرخه تولید اظهار کرد: با احیای این واحدها، یک هزار و 700 شغل در زمینه های مختلف ایجاد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به رشد چند برابری فرآوری در حوزه معادن و در دستور کار بودن مسائل حوزه معادن در استان و کشور بیان کرد: مدیریت ارز چهار هزار و 200 تومانی در بازار و توزیع عادلانه یارانه ها در استان سمنان با کمترین حاشیه اتفاق افتاد که مرهون برخورد بالغ و متمرکز بخش خصوصی و دستگاه های متولی در استان بود.

وی با اشاره به وجود هشت تا 10 واحد فرآوری در استان سمنان گفت: 500 معدن در این استان وجود دارد و تعداد واحدهای فراوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1700 کارگر بیکارشده به کارخانه های سمنان بازگشتند

1700 کارگر بیکارشده به کارخانه های سمنان بازگشتند