مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 18:402023-01-11اقتصادي

اجرای تدابیر ویژه مدیریت مصرف برق در زمستان


تدابیر ویژه شرکت توانیر برای استمرار تأمین برق خانگی در موج سرما و عبور از پیک دو تا سه هفته ای زمستان، بامدیریت بار در شهرک های صنعتی، صنایع بالای یک مگاوات و چاه های کشاورزی عملیاتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از توانیر، نشست عبور از دوره پیک زمستان با حضور مهندس کردی مدیرعامل و معاونان و مدیران ارشد شرکت توانیر، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه و ارتباط تصویری با مدیران عامل شرکتهای برق منطقه ای و توزیع برق کشور برگزار شد.

مهندس کردی در این نشست با اشاره به موج سرما و در 15 استان و 19 شرکت توزیع برق (نیمه شمالی کشور)، اجرای تدابیر مدیریت مصرف برق برای عبور از پیک زمستان را به عنوان برنامه های لازم الاجرا مورد تاکید قرار داد و افزود: این تدابیر با توجه به تأکیدات مراجع ذی صلاح با شرکتهای زیر مجموعه به اشتراک گذاشته شده که طبق مصوبه، اجرای برنامه مدیریت مصرف، بخش های شهرک های صنعتی، صنایع بالای یک مگاوات، مشترکان کشاورزی و روشنایی معابر را نیز شامل می شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تلاش جهادی و سربلندی مجموعه برق کشور در عبور از فصل سرما، محدودیت صنعت برق را ناشی از محدودیت سوخت رسانی عنوان کرد و با اشاره به نزدیک شدن حجم روزانه مصرف گاز بخشهای خانگی و تجاری به 700 میلیون متر مکعب در روز، این میزان را با مصرف گاز چند کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تدابیر ویژه مدیریت مصرف برق در زمستان

اجرای تدابیر ویژه مدیریت مصرف برق در زمستان