مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:402023-01-11بين الملل

کنست رژیم صهیونیستی قانون سلب تابعیت اسرای فلسطینی را تصویب کرد


پارلمان رژیم صهیونیستی پیش نویس قانون سلب تابعیت از اسرای فلسطینی ساکن اراضی اشغالی 1948 و تبعید آنها به کرانه باختری را به تصویب رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پارلمان رژیم صهیونیستی پیش نویس قانون سلب تابعیت از اسرای فلسطینی ساکن اراضی اشغالی 1948 و تبعید آنها به کرانه باختری را به تصویب رساند.

بر اساس این گزارش، اعضای ائتلاف دولت رژیم صهیونیستی و جناح اپوزیسیون پیش نویس قانون سلب تابعیت از اسرایی که از تشکیلات خودگردان حقوق و تسهیلات دریافت می کنند، را تایید کردند.

بر همین اساس رییس پارلمان رژیم صهیونیستی تصریح کرد که پیش نویس قانون مذکور در نتیجه توافق میان ائتلاف دولتی و جریان اپوزیسیون به تصویب رسید.

به موجب این قانون، هر شخصی که به حبس محکوم شود و ثابت شود که از تشکیلات خودگردان فلسطین حقوق یا تسهیلات دریافت می کند، تابعیت وی سلب شده و به پس از پایان دوره محکومیتش، به مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان تبعید می شود.

پیش نویس قانون مذکور را رییس ائتلاف دولتی در کنست رژیم صهیونیستی ارائه داده است.

او پس از تصویب پیش نویس این قانون تاکید کرد که امروز گام مهمی برداشتیم و متعهد می شویم که ظرف مدت دو هفته دیگر تصویب این قانون را نهایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنست رژیم صهیونیستی قانون سلب تابعیت اسرای فلسطینی را تصویب کرد

کنست رژیم صهیونیستی قانون سلب تابعیت اسرای فلسطینی را تصویب کرد