مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:172023-01-11اقتصادي

سفر با تور قشم نوروز در زیباترین فصل سال


در سال های اخیر تور قشم نوروز یکی از تورهای محبوب برای سفرهای نوروزی شناخته می شود و از آنجایی که آب وهوای قشم در ایام نوروز مطبوع و قیمت ها نیز به نسبت تور کیش در دیگر ایام سال پایین تر است، - باعث شده که بسیاری از مردم قشم را برای سفر در این ایام انتخاب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نامی گشت ایرانیان، وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی متنوع و نیز امکان سفر به این جزیره به صورت زمینی و هوایی، از جمله عوامل جذابیت تور قشم نوروز می باشد.

جزیره قشم در فصل بهار و به خصوص اوایل آن یعنی فروردین ماه و تعطیلات عید، آب وهوایی خنک و مطبوعی دارد و اینکه رطوبت هوا نیز در ایام نوروز بسیار پایین بوده که البته با نزدیک شدن به تابستان، بر میزان آن افزوده خواهد شد؛ بطوری که به هیچ وجه نباید نگران دما و رطوبت هوای قشم در نوروز باشید.

حجم سفر به جزیره زیبای قشم در ایام عید نسبت به دیگر ایام سال به چندین برابر خواهد رسید و همین موضوع هم باعث افزایش قیمت پروازها و هتل های قشم در ایام نوروز می شود، به طوری که ممکن است قیمت بلیط پرواز یا قطار قشم تا بیش از 2 برابر قیمت بلیط قشم در اواسط زمستان خریداری کنید.

هتل های جزیره قشم هم در این بازه زمانی، قیمت هایشان را تا دو برابر دیگر ایام سال بالا می برند؛ بدین جهت برای رزرو تور قشم نوروز 1402 باید دو برابر هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر با تور قشم نوروز در زیباترین فصل سال

سفر با تور قشم نوروز در زیباترین فصل سال