مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:102023-01-11ورزشي

بازی خوب تیم فجر سپاسی/قیمت های نجومی یارگیری را سخت کرده است


سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از برد مقابل تیم فجر سپاسی شیراز این تیم را قابل احترام دانست و گفت: بازی خوبی ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید مطهری پس از برد تیمش برابر فجر سپاسی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در نشست با خبرنگاران با تبریک به بازیکنان و هواداران نساجی اظهار داشت: بازی های جام حذفی بسیار مشکل بوده و با این حال تیم فجر ریشه دار و قابل احترامی و امروز نیز خوب بازی کرده است.

وی با بیان این که بعد از دقیقه 20 و به ثمررساندن گل مقداری بی انگیزه شدیم اما سعی کردیم با انجام تعویض و تغییر روند بازی را کنترل کنیم، گفت: فاصله تیم ها در فوتبال نزدیک شده است.

وی با اشاره به باخت تلخ مقابل پرسپولیس افزود: این که توانستیم تیم را به بازی برگردانیم کار بزرگی صورت گرفته و تیم فجر نیز فوتبال قابل قبولی ارائه کرده است.

سرمربی تیم نساجی مازندران درپاسخ به سوالی درباره بازی دادن به بازیکنان جوان تیم گفت: بازی دادن به جوانان وقت و موقع خاص خود دارد و تاکنون بازیکنان جوان به لیست نساجی اضافه نکردیم و از تیم امید و جوانان نساجی بهره گیری می کنم.

مطهری با اظهار این که به استعدادهای جوان ایمان دارم اما باید از بازیکنان به موقع استفاده کرد، گفت: دوست دارم از جوانان استفاده کنم اما این بهره گیری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی خوب تیم فجر سپاسی/قیمت های نجومی یارگیری را سخت کرده است

بازی خوب تیم فجر سپاسی/قیمت های نجومی یارگیری را سخت کرده است