مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:352023-01-11سياسي

رییسی: دانشگاه فرهنگیان باید نقش بیشتری در حل مسائل کشور ایفا کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه امروز اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برگزار شد، - رییس جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه گفت: این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل کشور ایفا کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه امروز اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برگزار شد، برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان در افق 1406 به تصویب رسید.

در ابن جلسه همچنین برخی آیین نامه ها و دستورالعمل های ساختاری و سازمانی بررسی و برخی از آن ها از جمله ساماندهی دانشگاه فرهنگیان و پردیس های استانی آن نیز تصویب شد.

دستورالعمل چگونگی تبدیل وضعیت دکتر معلمان ممتاز آموزش و پرورشی برای عضویت در هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و آیین نامه ارزشیابی صلاحیت حرفه ای معلمی نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان بود.

رییس جمهور در این نشست با تبیین اهمیت تحقق عملی رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد: این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دانشگاه فرهنگیان باید نقش بیشتری در حل مسائل کشور ایفا کند

رییسی: دانشگاه فرهنگیان باید نقش بیشتری در حل مسائل کشور ایفا کند