مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 16:102023-01-11سياسي

تشکیل «ستاد گفتگو» در وزارت علوم


مدیرکل معاونت فرهنگی وزارت علوم گفت: آمار کرسی های برگزار شده نشان می دهد که اکثر دانشگاه ها توانسته اند به خوبی در موضوع کرسی های آزاداندیشی ظهور و بروز داشته باشند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، محمدمهدی ذوالفقارزاده مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی در نشستی که با حضور کارشناسان کرسی های آزاداندیشی دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد؛ اقدامات انجام گرفته برای احیای کرسی ها در شرایط پساکرونا را تشریح کرد.

وی در این نشست احیای کرسی ها را برنامه جدی معاونت فرهنگی دانست و گفت: بعد از شرایطی که در دوران کرونا بر نظام آموزش عالی ما گذشت حوزه فرهنگ حوزه ای بود که نسبت به سایر حوزه های آموزش عالی صدمات و آسیب بیشتری دید.

مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: به هر حال دوره کرونا دوره ای بود که حوزه آموزش با هر چنگ و دندان که بود حفظ شد و اساتید و دانشجویان و زیرساختهای دانشگاهی خود را با این فضای جدید تطبیق دادند؛ حوزه پژوهش نیز همچنان ادامه داشت اما تنها حوزه ای که آسیب بیشتری دید بخش فرهنگی بود که نیازمند احیا و بازسازی جدی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل «ستاد گفتگو» در وزارت علوم

تشکیل «ستاد گفتگو» در وزارت علوم