مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:552023-01-11پزشكي

افزایش موارد کرونا در کرمان/تنها 10 درصد مردم ماسک می زنند


درمانگاه ها و مراکز درمانی کرمان در حالی مملو از بیماران تنفسی شده که تنها کمتر از 10 درصد مردم ماسک استفاده می کنند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: این روزها بار دیگر مردم کرمان شاهد شیوع بیماری های تنفسی در جامعه هستند، در خانواده های مختلف می توان افرادی را دید که با تب، سرفه و آبریزش بینی و تنگی نفس مواجه شده اند.

اگر سری به درمانگاه ها، مطب پزشکان و بیمارستان ها هم بزنید به وضوع تعداد مراجعه مردم به دلیل مشاهده علائم بیماری های تنفسی افزایش قابل توجه یافته است، در حالی که در کرمان مدتها در وضعیت آبی کرونایی بود حالا سیرجان در وضعیت نارنجی قرار گرفته و دو شهرستان رابر و قلعه گنج نیز وضعیت زرد دارند.

استفاده حداقلی از ماسک در مدارس و دانشگاه ها با وجود افزایش روند ابتلاء و البته تذکرات وزارت بهداشت در خصوص آغاز موج هشتم در کرمان 20 تا 30 درصد روند بستری ها افزایش یافته است، این در حالی است که مردم کرمان بعد از تزریق دز سوم واکسن استقبال مطلوبی از تزریق واکسن در نوبت های بعدی نداشته اند.

طبق اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان میزان بستری شدگان کرونا در کرمان 20 تا 30 درصد روند بستری ها افزایش یافته است استفاده از ماسک نیز به شدت در کرمان کاهش یافته است، در بهترین حالت در بررسی میدانی جمعیتی در کرمان می توان 10 درصد از مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد کرونا در کرمان/تنها 10 درصد مردم ماسک می زنند

افزایش موارد کرونا در کرمان/تنها 10 درصد مردم ماسک می زنند