مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:502023-01-11اقتصادي

صدور 466 اخطار قطع گاز به سازمان های پُرمصرف دولتی و اداری استان مرکزی


مدیرعامل شرکت ملی گاز استان مرکزی از صدور 466 اخطار قطع گاز به سازمان های پُرمصرف دولتی و اداری استان از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز طبیعی تاکنون خبر داد.

- محمدرضا سمیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اجرای طرح پایش مصرف گاز طبیعی در استان اظهار کرد: در راستای دستور هیات دولت و به منظور بهینه مصرف کردن گاز توسط سازمان ها و ادارات دولتی و رعایت الگوی مصرف، طرح پایش مصرف گاز طبیعی همزمان با آغاز فصل در استان به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این دستورالعمل سرکشی هایی از ادارات و سازمان ها توسط بازرسان شرکت گاز به صورت روزانه اجرا می شود، تصریح کرد: از ابتدای فصل زمستان تاکنون 7 هزار و 253 پایش انجام شده که تاکنون 40 اداره از ورود به داخل سازمان ممانعت کردند، 466 مورد منجر به اخطار شده و گاز 94 سازمان پُرمصرف دولتی و اداری استان قطع شده است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز استان مرکزی گفت: طرح پایش مصرف گاز طبیعی با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف در ادارات به اجرا در می آید که طی آن در ابتدا به اداراتی که مصرف بالایی دارند اخطار داده می شود و برای بار دوم گاز آن ها قطع می شود.

پایان پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 466 اخطار قطع گاز به سازمان های پُرمصرف دولتی و اداری استان مرکزی

صدور 466 اخطار قطع گاز به سازمان های پُرمصرف دولتی و اداری استان مرکزی