مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:302023-01-11حوادث

30 فقره انشعاب غیر مجاز آب در شاندیز کشف شد


مدیر امور آبفای شهرستان طرقبه شاندیز خبر داد: طی یک روز و در یک اقدام هماهنگ و ضربتی، 30 فقره انشعاب غیر مجاز آب در روستای چاهشک بخش شاندیز شناسایی شد.

- محسن عبداللهی مدیر امور آب و فاضلاب  شهرستان طرقبه شاندیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز اظهار کرد: در پی  تماس های مردمی و گزارشات قاریان کنتورخوان امور آبفای شهرستان، تعداد 30 فقره انشعاب غیرمجاز در روستای چاهشک بخش شاندیز  شناسایی و نسبت به جمع آوری و قطع آن اقدام شد.

  وی با اشاره به اینکه این تعداد شناسایی انشعابات غیرمجاز ظرف یک روز و با استفاده از توان نیروهای داخلی امور آبفای طرقبه شاندیز انجام شده، تصریح کرد: عاملان انشعابات غیر مجاز با استفاده ازلوله 63 پلی اتیلن و 120  متر طول شبکه به طرز فنی و ماهرانه ای نسبت به برقراری انشعاب غیر قانونی خود اقدام کردند که بنابر دستور مرجع  قضایی این انشعابات غیرمجاز جمع آوری و به دادسرا معرفی شدند.

  مدیر امور آبفای طرقبه شاندیز تاکید کرد: به مردم اطمینان خاطر می دهیم با ارسال گزارشات خود و محفوظ بودن آن نزد آبفای شهرستان این اداره  را در ارائه خدمات و جلوگیری از آلودگی شبکه و افت و کاهش فشار آب  یاری کنند.

پایان پیام/ 70073


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 فقره انشعاب غیر مجاز آب در شاندیز کشف شد

30 فقره انشعاب غیر مجاز آب در شاندیز کشف شد