مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:152023-01-11سياسي

لزوم تبیین آرمان ها و مکتب شهید سلیمانی در بین نسل جوان


رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کشور بر لزوم تبیین آرمان ها و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در بین نسل جوان در شرایط کنونی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی نجفی امروز چهارشنبه در شورای اداری لرستان، تبیین الگوی شهید قاسم سلیمانی برای نسل جوان کشور در شرایط کنونی را یک ضرورت دانست.

وی، گفت: شهید سلیمانی برای ملت ایران یک اسطوره است چرا که با هویت ملی آمیخته و در مقطعی که هویت ما در حال آسیب دیدگی بود در راستای ترمیم آن برآمد.

رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کشور با قیاس اقدامات امیرکبیر در زمان خود و رشادت های شهید سلیمانی، عنوان کرد: شهید سلیمانی وقتی تحقیر برجام بر ملت ایران را دید، جلوی آن ایستاد و آن را مبدل به یک عزت کرد همان گونه که امیرکبیر در برابر تحقیر ملت ایران توسط روس ها ایستاد.

نجفی، همچنین به موشکافی اغتشاشات اخیر و نقش برخی از سلبریتی ها در آن پرداخت و اظهار کرد: اغتشاشات اخیر با درون مایه یک بحران هویت به وجود آمد و بخش عمده ای از آن جوانانی بودند که اسیر فضای مجازی بودند که سناریو سازان آن یک نوع بی هویتی را به آنها القا کرده بودند.

وی، تصریح کرد: در شرایط کنونی باید آرمان های شهید سلیمانی و مکتب این شهید که همواره قرارگیری در برابر ذلت کشور و ایجاد عزت برای آن بود در بین نسل جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین آرمان ها و مکتب شهید سلیمانی در بین نسل جوان

لزوم تبیین آرمان ها و مکتب شهید سلیمانی در بین نسل جوان