مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:152023-01-11سياسي

استاندار تهران: مشکل مسکن خانواده شهدا و ایثارگران استان پیگیری می شود


استاندار تهران بر پیگیری جهت رفع مشکل مسکن خانواده شهدا و ایثارگران استان تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان تهران با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا فخاری استاندار تهران و برخی مسئولان امروز برگزار شد.

علیرضا فخاری استاندار تهران در این جلسه با اشاره به اینکه آرمان مشترک شهدا توسعه انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: برای تبدیل این آرمان به راهبرد، برنامه و فعالیت نیازمند بازنگری در کلیات شورا هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس قانون، یک درصد از اعتبارات دستگاه ها باید به امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص پیدا کند و کنترل تحقق این موضوع بر عهده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است که در این زمینه گزارشی آماده کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: ارتباط و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عنوان پیشگام و پیشقراولان انقلاب ضروری است که این امر با بخشنامه حل نمی شود بلکه باید دل به این کار بسپاریم.

فخاری سپس بر پیگیری های لازم جهت ساماندهی و رفع مشکلات گلزار شهدا تاکید کرده و افزود: به شهرداران نیز ابلاغ می کنیم تا در این زمینه ورود پیدا کنند، به علاوه رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: مشکل مسکن خانواده شهدا و ایثارگران استان پیگیری می شود

استاندار تهران: مشکل مسکن خانواده شهدا و ایثارگران استان پیگیری می شود