مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:102023-01-11بين الملل

رجزخوانی در اینستاگرام


مدت هاست که بساط قداره کشی و رجزخوانی اراذل و اوباش برای رقبایشان از کوچه و خیابان و پاتوق های محلی جمع شده و حالا بسیاری از آنها با بدن هایی حجیم، - تتوزده یا خط خطی با چاقو در فضای مجازی جولان می دهند و رقیب می طلبند.

فضایی که در آن گروهی از طرفداران برای اوباش کشته شده در درگیری های مختلف، هشتگ لوطی، مشتی، پهلوان و سلطان معرفت می زنند و برای زنده ها هم سلامتی و زنده باد آرزو می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در ادامه نوشت: در بین طرفداران آنها، همه سنی دیده می شود هم بالای 20سال و هم زیر 20سال.

برخی از زیر 20ساله ها با تعصبی عجیب اوباش مورد علاقه خود را ستایش می کنند و حتی برایشان صفحات طرفداری ایجاد و به اصطلاح فن پیج شان شده اند.

بالای 20ساله ها هم دو گروه هستند.

یک گروه با ادبیات خاص خود با هر کسی که پشت آنها بدگویی کند، درمی افتند اما عده ای دیگر که آگاه ترند با دادن لقب هایی مانند سلاطین مجازی و لات مجازی با اقدامات آنها مخالفت می کنند.

در گذشته پدیده اراذل و اوباش مجازی فقط محدود به چند اسم بود اما با کمی جست وجو در فضای مجازی متوجه می شوید تعداد این نام ها نسبت به قبل بیشتر شده و طرفداران خاص خود را دارند.

گاهی این رجز خوانی های مجازی به درگیری در فضای واقعی منجر شده و با قتل پایان می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجزخوانی در اینستاگرام

رجزخوانی در اینستاگرام