مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 15:002023-01-11فرهنگي

می خواستم فیلمم درباره «حاج قاسم» وایرال شود/ وجه تمایز «عمار»


مهدی نجفی کارگردان فیلم کوتاه «امتحان نهایی» از آثار حاضر در جشنواره فیلم «عمار» که به داستانی مرتبط با کودکی سردار سلیمانی می پردازد، به ارائه توضیحاتی درباره این اثر پرداخت.

- مهدی نجفی کارگردان فیلم کوتاه امتحان نهایی از آثار حاضر در جشنواره فیلم عمار که به داستانی مرتبط با کودکی سردار سلیمانی می پردازد، به ارائه توضیحاتی درباره این اثر پرداخت.

مهدی نجفی کارگردان فیلم کوتاه امتحان نهایی از آثار راه یافته به سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اثر توضیح داد: موضوع این درباره سردار سلیمانی است و داستان آن مربوط به خاطره ای از دوران کودکی حاج قاسم می شود که ما آن خاطره را کمی دراماتیزه و تبدیل به یک قصه کردیم.

زمان فیلم ابتدا کمی طولانی تر هم بود اما برای سهولت توزیع و انتشار در فضای مجازی زمان آن را تا حدود 4 دقیقه کاهش دادیم.

وی درباره روند انتخاب داستان این فیلم هم گفت: در پژوهشی که درباره سردار سلیمانی داشتم، به عنوان یکی از ویژگی های شخصی ایشان به این نتیجه رسیدم که همواره تهدید را تبدیل به فرصت می کردند.

در همین پژوهش ها هم به خاطره ای نیم خطی از حاج قاسم رسیدم که براساس آن در آن دوران یکی از هم کلاسی های سردار مداد به همراه نداشته و اینگونه هم نبود که هر کسی چند مداد اضافه به همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواستم فیلمم درباره «حاج قاسم» وایرال شود/ وجه تمایز «عمار»

می خواستم فیلمم درباره «حاج قاسم» وایرال شود/ وجه تمایز «عمار»