مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:452023-01-11اجتماعي

رفع آلودگی هوای اراک نیازمند یک صدایی است/ سهم 43 درصدی صنایع در آلودگی هوا


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه رفع آلودگی هوای اراک نیازمند یک صدایی است، گفت: 43 درصد علت آلودگی هوا در اراک مربوط به صنایع و 57 درصد منابع متحرک و مصارف خانگی از جمله خودروها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک یوسفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله از 24 تا 29 دی ماه هفته هوای پاک نامگذاری شده است که هدف از این اقدام، اطلاع رسانی عمومی در خصوص الزامات اجرایی قانون هوای پاک و جلب مشارکت های عمومی و مردمی سازی برنامه ها جهت تحقق اهداف است.

وی محیط زیست مردم پایه هوشمند و فناورانه را شعار امسال هفته هوای پاک عنوان کرد و افزود: قانون، هوای پاک، دستاوردها ، هوای پاک، حمل و نقل عمومی ، هوای پاک، سلامت و بهداشت عمومی و.

شعار روزهای این هفته است.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه قانون هوای پاک در سال 96 در 34 ماده در مجلس تصویب شد ادامه داد: در این قانون به تمامی موارد لازم در کاهش آلودگی هوا اشاره شده اما تاکنون به درستی اجرا نشده، عمده دلایل در عدم اجرای درست این قانون نبود اعتبارات عنوان شده است.

یوسفی بیان کرد: با بررسی ها و ارزیابی که در ماه های اخیر صورت گرفته به این جمع بندی رسیدیم که در اجرای قانون هوای پاک می توانستیم از منابعی که در این زمینه تحت عنوان عوارض آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع آلودگی هوای اراک نیازمند یک صدایی است/ سهم 43 درصدی صنایع در آلودگی هوا

رفع آلودگی هوای اراک نیازمند یک صدایی است/ سهم 43 درصدی صنایع در آلودگی هوا