مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:302023-01-11سياسي

کاهش 15 درصدی وقوع جرائم خشن در قزوین


دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت بر اساس اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی و تحت رصد قرار دادن مجرمین حرفه ای و محکومین سابقه دار از سوی ضابطین قضایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: برخورد قاطع با جرائم خشن و اراذل و اوباش یکی از سیاست ها و اولویت های قوه قضاییه است و این موضوع به جد در دستور کار دادستانی قزوین قرار دارد و بر همین اساس کارگروه پیشگیری، شناسایی و برخورد با جرائم خشن در دادسرای مرکز استان تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی و تحت رصد قرار دادن مجرمین حرفه ای و محکومین سابقه دار از سوی ضابطین قضایی، طی 9 ماهه سال جاری میزان وقوع جرائم خشن در قزوین 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

این مقام قضایی استان در خصوص وقوع جرم سرقت بیان کرد: سرقت از جمله جرائمی است، که آثار روانی و اجتماعی آن بسیار گسترده است و پس از وقوع سرقت حتی سرقت های خرد تا مدت ها فرد بزه دیده و جامعه درگیر آسیب های آن هستند و به همین خاطر کنترل و پیشگیری از وقوج جرم سرم بسیار حائز اهمیت و در اولویت قرار دارد.

دادستان مرکز استان همچنین اعلام کرد: در همین راستا قرارگاه پیشگیری و برخورد با سرقت در دستگاه قضایی استان تشکیل و اقدامات پیشگیرانه قابل توجهی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی وقوع جرائم خشن در قزوین

کاهش 15 درصدی وقوع جرائم خشن در قزوین