مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:152023-01-11فرهنگي

پرده دوم «نام ها» روی آنتن می رود/ روایتی از عشق، ایثار و وطن پرستی عباس دوران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، پرده دوم از مجموعه انیمیشن «نام ها» با پرداختی به زندگی شهید عباس دوران به کارگردانی سیدرضا میرکریمی و تهیه کنندگی محمد پیرهادی محصول سازمان سینمایی سوره، - پرده دوم نام ها روی آنتن می رود/ روایتی از عشق، ایثار و وطن پرستی عباس دوران اپیزود دوم از مجموعه کمیک موشن نام ها فردا پنجشنبه 22 دی ماه ساعت 21:15 روی آنتن شبکه دو می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، پرده دوم از مجموعه انیمیشن نام ها با پرداختی به زندگی شهید عباس دوران به کارگردانی سیدرضا میرکریمی و تهیه کنندگی محمد پیرهادی محصول سازمان سینمایی سوره، فردا پنجشنبه 22 دی روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

اپیزود دوم از این مجموعه انیمیشن که عباس نام دارد؛ با صدای امیرجعفری در نقش شهید عباس دوران و ریما رامین فر در نقش همسرش مهناز دلیری فرد، پخش می شود.

اپیزود عباس به دور از روایت های کلیشه ای رسمی و از زبان شهید دوران یکی از دو چهره اصلی ویرانگر نیروی دریایی عراق که در دوران جنگ 120 ماموریت موفق انجام داده است؛ عشق، ایثار و از خودگذشتی او را از زمان کودکی،  دوره تحصیل در رشته خلبانی در خارج از کشور، علاقه قلبی به همسر،  تلاش برای حفظ خاک کشور به کمک ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده دوم «نام ها» روی آنتن می رود/ روایتی از عشق، ایثار و وطن پرستی عباس دوران

پرده دوم «نام ها» روی آنتن می رود/ روایتی از عشق، ایثار و وطن پرستی عباس دوران