مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:052023-01-11اجتماعي

برگزاری امتحانات نهایی با ملاحظات بیشتر/رصد و برخورد با تخلفات


مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان می تواند در حوزه ارتقای سلامت اداری گام های پایه ای بردارد.

- مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان می تواند در حوزه ارتقای سلامت اداری گام های پایه ای بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجتبی هاشمی در نشست تخصصی مدیران کل استان ها، رؤسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش قطب 4 کشوری (کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، ایلام و خوزستان) با بیان این که آموزش و پرورش یک دستگاه چندبعدی با کارکردهای مختلف است، اظهارکرد: سلامت اداری به عنوان یک اولویت در آموزش و پرورش مطرح است، زیرا مردم نمی توانند بپذیرند هیچ نقطه سیاهی در تابلوی سفید آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: آموزش و پرورش جزو سالم ترین نهادهای اجرایی کشور است، حوزه کاری و ارتباط برون دستگاهی با سایر شرکای نظام تعلیم و تربیت شعاع کاری وسیعی را در اختیار دارد.

هاشمی با بیان این که آموزش و پرورش باید در حوزه ارتقای سلامت اداری ورود کند، گفت: اگر قرار است در حوزه سلامت اداری اتفاقی بیافتد، باید کار را از آموزش و پرورش شروع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری امتحانات نهایی با ملاحظات بیشتر/رصد و برخورد با تخلفات

برگزاری امتحانات نهایی با ملاحظات بیشتر/رصد و برخورد با تخلفات