مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:002023-01-11پزشكي

80 واحد خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی همدان در دست ساخت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی مجذوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در جلسه ستاد جوانی جمعیت دانشگاه با اشاره به لزوم ایجاد حساسیت در جامعه و دغدغه مندی در پرسنل بهداشت و درمان اظهار کرد: - رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 80 واحد خوابگاه متاهلی با رویکرد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این دانشگاه در دست ساخت است که 20 واحد آن به زودی و در دهه فجر امسال بهره‎ برداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی مجذوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در جلسه ستاد جوانی جمعیت دانشگاه با اشاره به لزوم ایجاد حساسیت در جامعه و دغدغه مندی در پرسنل بهداشت و درمان اظهار کرد: باید بپذیریم جامعه دچار چالش جوانی جمعیت شده و آینده کشور با این چالش دچار مخاطره خواهد شد بنابراین لازم است با نگاهی فراسازمانی در این موضوع تلاش کنیم.

مجذوبی با بیان اینکه یکی از رویکرد های مهم این دانشگاه حمایت از جوانی جمعیت و ساخت خوابگاه متاهلین است، گفت: تاکنون 30 واحد افتتاح شده و 20 واحد دیگر به زودی افتتاح می شود و همچنین ساخت 60 واحد دیگر نیز در دستور کار قرار داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه بر مأموریت گرایی مراکز تحقیقاتی دانشگاه تأکید و بیان کرد: مراکز تحقیقاتی دانشگاه باید به مسائل مهم سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 واحد خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی همدان در دست ساخت است

80 واحد خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی همدان در دست ساخت است