مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:502023-01-11اقتصادي

حضور 8 شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری در اولین نمایشگاه جامعه کشاورزی ایران


مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گفت: نمایشگاه بین المللی تهران مرکز مراجعه تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است لذا حضور شرکت ها و محصولات دانش بنیان در این نمایشگاه سبب معرفی و شناخت محصولات استان، - حمیدرضا حبیبیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اولین نمایشگاه جامعه کشاورزی ایران با موضوع سامانه های نوین آبیاری، ماشین آلات، نهاده ها، گلخانه ها و کشت های گلخانه ای از 19 تا 22 دی ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان با 8 شرکت دانش بنیان در 2 غرفه از این نمایشگاه فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این شرکت ها محصولاتی در زمینه تولید بذر میلی یوتیوب سیب زمینی به روش کش بافت، کندوی زنبور عسل اختراعی، پکیج خورشیدی تولیدی مورد استفاده کشاورزی و دامپروری را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

حبیبیان خوراک آبزیان، تولید آمینواسید چپ گرد غنی شده جهت کاهش خسارت سرمازدگی و درمان بیماری ها و کاهش مصرف سموم، داروهای گیاهی و فرآورده های دامی، انواع ارقام بذور تولید در مرکز تحقیقات کشاورزی استان و شرکت های تعاونی روستایی تولیدات لبنیات و خوراکی دانش بنیان را از دیگر محصولات ارائه شده در این نمایشگاه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 8 شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری در اولین نمایشگاه جامعه کشاورزی ایران

حضور 8 شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری در اولین نمایشگاه جامعه کشاورزی ایران