مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 13:102023-01-11سياسي

مرکز پیشگیری و درمان سرطان پستان جهاد دانشگاهی خوزستان راه اندازی می شود


مرکزی پیشگیری، غربالگری و تشخیص زودرس سرطان پستان جهاددانشگاهی خوزستان با همکاری پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی راه اندازی می شود.

- ایسنا/خوزستان مرکزی پیشگیری، غربالگری و تشخیص زودرس سرطان پستان جهاددانشگاهی خوزستان با همکاری پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی راه اندازی می شود.

رحیم امیری، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه نخستین مرکز استانی شبکه پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان جهاددانشگاهی کشور در خوزستان راه اندازی می شود، اظهار کرد: این مرکز با همکاری پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی فعالیت خواهد کرد.

وی هدف از آغاز به کار این مرکز را تکمیل شبکه خدمات پزشکی جهاد دانشگاهی در راستای ارتقای سلامت بانوان خوزستانی عنوان کرد و افزود: مرکز پیشگیری، غربالگری و تشخیص زودرس سرطان پستان در چارچوب شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان آغاز به فعالیت می کند.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، زمان افتتاح رسمی این مرکز را در ایام الله دهه فجر اعلام کرد و گفت: افتتاح این مرکز اولین گام راه اندازی شبکه ملی کنترل و درمان سرطان بانوان جهاددانشگاهی در کشور خواهد بود.

ماموریت ملی جهاد دانشگاهی در کنترل و درمان سرطان پستان دکتر رامین صارمی فروشانی رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی نیز با اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پیشگیری و درمان سرطان پستان جهاد دانشگاهی خوزستان راه اندازی می شود

مرکز پیشگیری و درمان سرطان پستان جهاد دانشگاهی خوزستان راه اندازی می شود