مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:452023-01-11سياسي

امیدآفرینی و اعتماد بخشی با جهاد تبیین نیاز این برهه انقلاب اسلامی است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امیدآفرینی و اعتماد بخشی با جهاد تبیین را نیاز اصلی این برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی و عامل شکست دشمنان در جنگ تمام عیار ترکیبی خود علیه کشورمان خواند.

- ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امیدآفرینی و اعتماد بخشی با جهاد تبیین را نیاز اصلی این برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی و عامل شکست دشمنان در جنگ تمام عیار ترکیبی خود علیه کشورمان خواند.

سردار حسین زارع کمالی امروز چهارشنبه در نشست کارگروه بسیج سازندگی بهاباد که با حضور فرماندار و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، مهمترین ماموریت بسیج را امیدآفرینی در میان مردم ذکر کرد و گفت: مهمترین ماموریت بسیج در زمانی که دشمنان مدام در حال سیاه نمایی و یأس پراکنی هستند، امیدآفرینی در مواجهه با هجمه دشمنان است.

وی اظهار کرد: بسیج در حوادث طبیعی و امنیتی مختلف سال جاری که در سطح استان به وجود آمد، با جانفشانی و بی منت، برای مردم و در کنار مردم خدمت رسانی کرد و اجازه نداد که ابعاد حوادث به وقوع پیوسته، گسترده شده و به زندگی مردم آسیب بزند.

زارع کمالی با بیان این که تلاش بسیج، تبدیل تهدیدها به فرصت ها و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: یکی از ماموریت های ویژه ای که بسیج برای تحقق آن تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی و اعتماد بخشی با جهاد تبیین نیاز این برهه انقلاب اسلامی است

امیدآفرینی و اعتماد بخشی با جهاد تبیین نیاز این برهه انقلاب اسلامی است