مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:452023-01-11سياسي

کمبود فضای آموزشی چالش اساسی در شهرستان اردبیل است


بحث کمبود فضای آموزشی یکی از 5 چالش اساسی است که در شهرستان اردبیل با آن مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد اعتماد اعجازی صبح چهارشنبه در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه خیرساز در اردبیل اظهار کرد: بحث کمبود فضای آموزشی یکی از 5 چالش اساسی است که در شهرستان اردبیل با آن مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان اردبیل بسیار حائز اهمیت است که در این راستا خیران در شهرستان پیشگام بوده اند، افزود: اگر خیرین مدرسه ساز نبودند، این چالش می توانست به چالش بسیار سنگین تری تبدیل شود که با این حال هنوز هم نیازمند همکاری و مشارکت خیرین در تأمین کمبودهای فضای آموزشی هستیم.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: تشکیل مجمع خیرین برای حمایت از دانش آموزان نخبه و استعدادهای برتر در شهرستان اردبیل لازم و ضروری است تا این استعدادها و دانش آموزان برای منطقه افتخار آفرینی کنند.

اعتماد اعجازی ادامه داد: مدرسه 6 کلاسه در منطقه صیاد شیرازی توسط خیر مدرسه ساز حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی احداث شده است که دو میلیارد و 750 میلیون تومان برای این مدرسه هزینه شده است.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز استان با همکاری اداره کل نوسازی مدارس تا کنون 420 مدرسه در قالب 1800 کلاس درس احداث نموده اند و امید است تا پایان سال 30 مدرسه خیر ساز دیگر افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای آموزشی چالش اساسی در شهرستان اردبیل است

کمبود فضای آموزشی چالش اساسی در شهرستان اردبیل است