مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:402023-01-11اقتصادي

تعویض پلاک و بیمه شخص ثالث، منوط به پرداخت عوارض آزادراهی است


بر اساس لایحه بودجه 1402، متقاضیان تعویض پلاک خودرو و خدمات بیمه شخص ثالث، ملزم به پرداخت بدهی های ناشی از عوارض آزادراهی هستند.

- بر اساس لایحه بودجه 1402، متقاضیان تعویض پلاک خودرو و خدمات بیمه شخص ثالث، ملزم به پرداخت بدهی های ناشی از عوارض آزادراهی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی سال های گذشته همواره ، وزارت راه و شهرسازی مجاز است از طریق مشارک سرمایه گذاران بخش غیردولتی، اخذ عوارض در کلیه آزادراه ها و بزرگراه ها را به صورت الکترونیکی عملیاتی کند.

همچنین وزارت راه و شهرسازی مکلف است در تعیین نرخ عوارض جاده ای به صورت پلکانی به نحوی عمل کند که حقوق کاربرانی که به موقع نسب به پرداخت عوارض اقدام می کنند، رعایت و انگیزه لازم برای پرداخت به موقع عوارض حفظ شود.

حمایت از الکترونیکی کردن آزادراه های کشور با دریافت بدهی های ناشی از عوارض آزادراهی همچنین فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و شرکت های بیمه گر به منظور حمایت از الکترونیکی کردن آزادراه های کشور موظف به اخذ مفاصاحساب بدهی های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان تعویض پلاک خودرو و خدمات بیمه شخص ثالث هستند؛ این یعنی متقاضیان تعویض پلاک خودرو و خدمات بیمه شخص ثالث، ملزم به پرداخت بدهی های ناشی از عوارض آزادراهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض پلاک و بیمه شخص ثالث، منوط به پرداخت عوارض آزادراهی است

تعویض پلاک و بیمه شخص ثالث، منوط به پرداخت عوارض آزادراهی است