مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:402023-01-11سياسي

سردار معروفی: رسانه ها خط مقدم جنگ ترکیبی هستند


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت رسانه در جهان کنونی گفت: اهمیت رسانه در شرایط فعلی بر کسی پوشیده نیست لذا باید تمامی جریان های انقلاب به این مسئله توجه کنند زیرا جنگ امروز جنگ ترکیبی و شناختی است و خط مقدم این جنگ رسانه ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار حسین معروفی پیش ازظهر امروز در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه جهانیان هر قوم، ملت و امت انسان را با عقبه او می شناسد، اظهار کرد: عقبه استان گیلان با وجود هشت هزار شهید عقبه مقاومت و شهادت یعنی ایثار و فداکاری است که جای بسیار تامل دارد.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در جهان کنونی گفت: اهمیت رسانه در شرایط فعلی بر کسی پوشیده نیست لذا باید تمامی جریان های انقلاب به این مسئله توجه کنند زیرا جنگ امروز جنگ ترکیبی و شناختی است و خط مقدم این جنگ رسانه ها هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم توجه تشکیل قرارگاه رسانه ای در بین جریان انقلاب افزود: باید یک قرارگاه رسانه ای در کشور در راستای مرجعیت رسانه ای ایجاد شود زیرا دشمن مرجعیت رسانه در جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار معروفی: رسانه ها خط مقدم جنگ ترکیبی هستند

سردار معروفی: رسانه ها خط مقدم جنگ ترکیبی هستند