مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:272023-01-11اقتصادي

نحوه تحویل نفت خام و میعانات گازی به اشخاص و سازمان ها تشریح شد


براساس تبصره یک لایحه بودجه 1402 دولت مکلف است از طریق شرکت ملی نفت ایران نسبت به تحویل نفت خام و میعانات گازی به اشخاص معرفی شده توسط دستگاه های اجرایی براساس قیمت روز صادراتی شرکت مذکور و پس از تخصیص سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور اجرای مواردی اقدام کند.

- براساس تبصره یک لایحه بودجه 1402 دولت مکلف است از طریق شرکت ملی نفت ایران نسبت به تحویل نفت خام و میعانات گازی به اشخاص معرفی شده توسط دستگاه های اجرایی براساس قیمت روز صادراتی شرکت مذکور و پس از تخصیص سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور اجرای مواردی اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق بند ی تبصره یک این موارد براین اساس است که مازاد در سقف مندرج در بند ب این تبصره تا مبلغ سه میلیارد یورو به ستاد کل نیروهای مسلح به منظور تقویت بنیه دفاعی تحقیقات راهبردی و پرداخت تعهدات مربوط به طرح های دفاعی و تا مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون یورو بابت طرح های محرومیت زدایی و پیشران براساس نرخ سامانه معاملات الکترونیکی با خزانه داری کل کشور اعمال حساب کند.

به ستاد کل نیروهای مسلح اجازه داده می شود در سقف جزء یک این بند سهمیه نفت خام و میعانات گازی را از طریق پالایش در پالایشگاه های خصوصی کوچک که نسبت به افزایش ظرفیت تولید خود اقدام کرده اند پس از تایید سازمان برنامه و بودجه کشور به مصرف بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تحویل نفت خام و میعانات گازی به اشخاص و سازمان ها تشریح شد

نحوه تحویل نفت خام و میعانات گازی به اشخاص و سازمان ها تشریح شد