مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:202023-01-11اجتماعي

تدوین برنامه مدیریت زیست بومی تالاب ارژن


معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به تهیه برنامه مدیریت زیست بومی تالاب ارژن از تدوین مدیریت زیست بومی تالاب ها در 4 کارگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نبی الله مرادی در کارگاه تدوین برنامه مدیریت زیست بومی تالاب ارژن گفت:  این کارگاه به منظور تدوین برنامه مدیریت زیست بومی تالاب ارژن به استناد بند یک مصوبات دوازدهمین ستاد احیای تالاب های فارس و با عنایت به اجرای ماده 5 آیین نامه نحوه حفاظت، احیا و مدیریت تالاب های کشور برای آشنایی دست اندرکاران تدوین برنامه جامع برگزار شد.

معاون محیط زیست طبیعی حفاظت محیط زیست فارس افزود: این برنامه با حضور ناظران ملی از دفتر تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست کشور، مشاور و تسهیلگران از دانشگاه شیراز  و مدیران و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست فارس برگزار شده است.

 مرادی افزود: برنامه مدیریت زیست بومی تالابها در 4 کارگاه تدوین می شود که در کارگاه آغازین بررسی وضعیت کلی حوزه آبخیز تالاب تحلیل ذینفعان، آشنایی عوامل تدوین برنامه با ارزشها،کارکردها و شناخت مشکلها، پس از بازدید میدانی و مرور کلی فرایند تدوین هدفگذاری برنامه مورد نظر که برنامه ای مشارکتی و فرابخشی با همکاری کلیه ذینفعان از جمله دستگاه های دولتی، بهره برداران جوامع محلی، سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه مدیریت زیست بومی تالاب ارژن

تدوین برنامه مدیریت زیست بومی تالاب ارژن